Les crocs de Kardénie : RELEASE

Hello ! LA JOIE !
Après six ans de travail acharné, ça y est, ma campagne francophone est terminée et prête à être jouée!

• Entre 20 et 30 heures de jeu, très variable selon les choix du joueur.
  • Un scénario arborescent, tenant compte des choix RP du joueur.
  • Une expérience solo, qui peut le rester pratiquement jusqu’au bout.

Comme tout au long de l’élaboration, j’attends les avis des testeurs qui voudront bien se pencher sur le projet. Rien n’est plus indispensable que des regards extérieurs pour parachever une campagne!
Et un grand merci à toute la communauté de ce forum, pleine d’idées et de solutions à tous les problèmes du moddeur solitaire.

Hello ! JOY !
After six years of hard work, that’s it, my French campaign is over and ready to be played!

• Between 20 and 30 hours of adventure, very variable depending on the player’s choice.
  • A tree scenario, taking into account the RP choices of the player.
  • A solo experience, which can stay solo virtually to the end.

As throughout the development, I’m waiting for the opinion of the testers who will want to look into the project. Nothing is more essential than external looks to complete a campaign!
And a big thank you to the whole community of this forum, full of ideas and solutions to all the problems of the lonely modder.

https://neverwintervault.org/project/nwn2/module/les-crocs-de-kardénie

8 Likes

Well done, you ! Something to be proud of. :+1:

I’m on EE but I wish you every success with it. I’m learning just how hard it it to build and even harder to build well.

1 Like

Thank you very much to all the first testers for their feedback! I still need players, French or not. Nothing more important than the opinions of players from outside the project.

And good scholar return to the concerned!

Hello tout le monde !
En ces temps de quarantaine, et pour ceux qui ne combattent pas la maladie, nous avons du temps, et notamment celui de perfectionner nos modules et de les tester.
Merci à tous ceux qui ont la patience de tester et faire remonter les bugs des Crocs de Kardénie.
Et pour ceux qui voudraient se plonger dans une longue aventure francophone de Dongeons et Dragons, bienvenue !

Hello everyone !
In these quarantine times, and for those who do not fight the disease, we have time, and in particular that of perfecting our modules and testing them.
Thank you to all those who have the patience to test and report the bugs of the Crocs de Kardénie.
And for those who would like to immerse themselves in a long French-speaking adventure of Dongeons and Dragons, welcome!

4 Likes

@Macastril

Congratulations on your release!

Lance.

1 Like

C’est bon de savoir que la communauté francophone est toujours active. Elle ne se manifeste pas souvent (du moins selon moi). Je me demande même si je suis pas le seul Canadien-Français sur les forums ici. :crazy_face:

2 Likes

Congratulations. That was a nice surprise, the old post completely flew under my radar.

1 Like

Congratulations!!!

1 Like

Hello everybody ! New, and probably last version released !
Thank you for all the comments, it was very useful.

3 Likes

Hello ! Seems the last version was not the very last, finally.
Mais cette fois c’est POUR DE BON la dernière version.
Nouvelle mise à jour (et quelques images), have fun !

https://neverwintervault.org/project/nwn2/module/les-crocs-de-kardénie

4 Likes